Profesjonalny manager weselny - Organizator wesel w lokalu
Wstęp
- Zajmujesz się organizacją wesel w lokalu gastronomiczno-hotelarskim?
- Zależy Ci na zwiększeniu atrakcyjności Twojego obiektu względem konkurencyjnych sal?
- Chcesz spojrzeć na organizację wesel z szerszej perspektywy?
- Jesteś w dobym miejscu. Poznaj program szkolenia „Profesjonalny manager – Organizator wesel w lokalu” jaki opracowaliśmy dla Ciebie.
Program szkolenia
Pozyskanie klienta
- Jak wzmocnić swoją pozycję na rynku obiektów weselnych
- Czym się wyróżnić pośród konkurencji
- Jaka reklama przynosi korzyści, a jakie działania nie przekładają się na wzrost zainteresowania klientów
Organizacja wesel
- Co możesz zrobić, aby uatrakcyjnić organizowane przez Ciebie wesela
- Co potrzebujesz wiedzieć, aby zorganizować w nowoczesny sposób wesele polskie
- Co potrzebujesz wiedzieć, aby zorganizować profesjonalnie wesele międzynarodowe
- Czy warto zapewnić młodej parze możliwość organizacji ślubu w plenerze na terenie Twojego obiektu
- Co warto wiedzieć przy organizacji ślubu w plenerze pod względem organizacyjnym i formalnym
- Na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu nowoczesnej oferty weselnej dopasowanej do różnych budżetów par młodych
- Jakie menu zaproponować na wesele polskie by było nowocześnie z poszanowaniem tradycyjnych kulinarnych specjałów
- Jakie menu zaproponować na wesele międzynarodowe
- Czy przebieg poszczególnych części wesela ma wpływ na ocenę jakości Twojego obiektu
- Formularze do pracy wewnętrznej oraz do pracy z klientami
- menu
- ustawienie sali
- pokoje
- płatności
- scenariusz
Koordynacja wesela
- Jak opracować scenariusz wesela
- Jak współpracować z podwykonawcami zatrudnionymi przez młodą parę
- Jak zapobiegać najczęściej spotykanym sytuacjom problematycznym
Prawne aspekty organizacji wesel
- Czym charakteryzuje się bezpieczna umowa z klientem
- Jakie klauzule w umowie są obowiązkowe, aby chronić Twoje interesy
- Jakich zapisów nie wolno stosować w umowie, aby nie narazić się na koszty
- W jaki sposób rozliczać się z klientem
Co otrzymujesz?
- Autorski podręcznik szkoleniowy napisany przez konsultantki ślubne Perfect Day Kamilę Kenig i Annę Piwońską w oparciu o kilkunastoleniwe doświadczenie w organizacji wesel polskich i międzynarodowych w Polsce, Włoszech i Hiszpanii
- Notatnik
- Certyfikat ukończenia szkolenia „Profesjonalny manager – Organizator wesel w lokalu”
Terminy
- 18 - 19 maja 2021 wtorek - środa - zakończone
- 5 - 6 października 2021 - zakończone
- 5 - 6 kwietnia 2022 - zakończone
Miejsce szkolenia
ul. Żwirki i Wigury 1J, 00 - 906 Warszawa
Cena
Płatności należy dokonać na konto
płatne przy wysłaniu formularza zgłoszeniowego
płatne na 14 dni przed datą szkolenia
Perfect Day
Pruszkowska 29 a /172, 02 – 119 Warszawa
Numer konta
54 1140 2004 0000 3402 6716 5034
Fakturę przesyłamy mailem, po otrzymaniu płatności na konto.
COVID – 19: W trakcie szkolenia, stosujemy się do wyznaczonych zasad bezpieczeństwa!
Opis szkolenia
Kurs Organizator wesel w lokalu obejmuje wykłady, ćwiczenia wykonywane pod okiem trenerów oraz spotkania z ekspertami.
Naszym absolwentom zapewniamy mentoring przez 2 lata po zakończonym kursie! Jeśli napotkasz problem, zadzwoń do nas: Anny Piwońska 601 165 526 Kamila Kenig 603 648 307
Info
Biorąc pod uwagę pandemię koronawirusa, czy kurs odbędzie się w planowanym terminie?
Tak, kurs odbędzie się, z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Zapisz się
Aby zapisać się skorzystaj z formularza
Przesłanie zgłoszenia oraz wpłata zadatku jest równoznaczne z wpisaniem Państwa na listę uczestników szkolenia.