Profesjonalny manager weselny - Organizator wesel w lokalu
Wstęp
- Zajmujesz siÄ™ organizacjÄ… wesel w lokalu gastronomiczno-hotelarskim?
- Zależy Ci na zwiększeniu atrakcyjności Twojego obiektu względem konkurencyjnych sal?
- Chcesz spojrzeć na organizację wesel z szerszej perspektywy?
- JesteÅ› w dobym miejscu. Poznaj program szkolenia „Profesjonalny manager – Organizator wesel w lokalu” jaki opracowaliÅ›my dla Ciebie.
Program szkolenia
Pozyskanie klienta
- Jak wzmocnić swoją pozycję na rynku obiektów weselnych
- Czym się wyróżnić pośród konkurencji
- Jaka reklama przynosi korzyści, a jakie działania nie przekładają się na wzrost zainteresowania klientów
Organizacja wesel
- Co możesz zrobić, aby uatrakcyjnić organizowane przez Ciebie wesela
- Co potrzebujesz wiedzieć, aby zorganizować w nowoczesny sposób wesele polskie
- Co potrzebujesz wiedzieć, aby zorganizować profesjonalnie wesele międzynarodowe
- Czy warto zapewnić młodej parze możliwość organizacji ślubu w plenerze na terenie Twojego obiektu
- Co warto wiedzieć przy organizacji ślubu w plenerze pod względem organizacyjnym i formalnym
- Na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu nowoczesnej oferty weselnej dopasowanej do różnych budżetów par młodych
- Jakie menu zaproponować na wesele polskie by było nowocześnie z poszanowaniem tradycyjnych kulinarnych specjałów
- Jakie menu zaproponować na wesele międzynarodowe
- Czy przebieg poszczególnych części wesela ma wpływ na ocenę jakości Twojego obiektu
- Formularze do pracy wewnętrznej oraz do pracy z klientami
- menu
- ustawienie sali
- pokoje
- płatności
- scenariusz
Koordynacja wesela
- Jak opracować scenariusz wesela
- Jak współpracować z podwykonawcami zatrudnionymi przez młodą parę
- Jak zapobiegać najczęściej spotykanym sytuacjom problematycznym
Prawne aspekty organizacji wesel
- Czym charakteryzuje siÄ™ bezpieczna umowa z klientem
- Jakie klauzule w umowie są obowiązkowe, aby chronić Twoje interesy
- Jakich zapisów nie wolno stosować w umowie, aby nie narazić się na koszty
- W jaki sposób rozliczać się z klientem
Co otrzymujesz?
- Autorski podręcznik szkoleniowy napisany przez konsultantki ślubne Perfect Day Kamilę Kenig i Annę Piwońską w oparciu o kilkunastoleniwe doświadczenie w organizacji wesel polskich i międzynarodowych w Polsce, Włoszech i Hiszpanii
- Notatnik
- Certyfikat ukoÅ„czenia szkolenia „Profesjonalny manager – Organizator wesel w lokalu”
Terminy
- 13 - 14 kwietnia 2021 wtorek - środa – wolne miejscazapisz się na to szkolenie
Miejsce szkolenia
Hotel Courtyard by Marriott Warszawa Airport
ul. Żwirki i Wigury 1J, Warszawa
ul. Żwirki i Wigury 1J, Warszawa
Cena
1390 zł brutto
Opis szkolenia
Czas trwania
2 dni (9.30 - 17.00)
Wielkość grupy
1 - 10 osób
Info
Biorąc pod uwagę pandemię koronawirusa, czy kurs odbędzie się w planowanym terminie?
Tak, kurs odbędzie się, z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Czy w cenie sÄ… noclegi?
Nie, noclegi nie są w cenie szkolenia, ale na hasło Perfect Day, w hotelu, gdzie odbywa się szkolenie, czyli Courtyard by Marriott, można uzyskać preferencyjną stawkę na pokój w wysokości: 227 zł. Proszę wybrać datę przyjazdu, a jako gwarancję rezerwacji podać numer karty kredytowej. Uprzejmie informujemy, że cena parkingu hotelowego dla uczestników szkolenia to 30PLN brutto za dobę.
Zapisz siÄ™
Aby zapisać się skorzystaj z formularza
Przesłanie zgłoszenia oraz wpłata zadatku jest równoznaczne z wpisaniem Państwa na listę uczestników szkolenia.