Profesjonalny manager weselny - Organizator wesel w lokalu

MENU

Profesjonalny manager weselny - Organizator wesel w lokalu

Wstęp

  • Zajmujesz się organizacją wesel w lokalu gastronomiczno-hotelarskim?
  • Zależy Ci na zwiększeniu atrakcyjności Twojego obiektu względem konkurencyjnych sal?
  • Chcesz spojrzeć na organizację wesel z szerszej perspektywy?
  • Jesteś w dobym miejscu. Poznaj program szkolenia „Profesjonalny manager – Organizator wesel w lokalu” jaki opracowaliśmy dla Ciebie.

Program szkolenia

Pozyskanie klienta

  • Jak wzmocnić swoją pozycję na rynku obiektów weselnych 
  • Czym się wyróżnić pośród konkurencji
  • Jaka reklama przynosi korzyści, a jakie działania nie przekładają się na wzrost zainteresowania klientów

Organizacja wesel

  • Co możesz zrobić, aby uatrakcyjnić organizowane przez Ciebie wesela
  • Co potrzebujesz wiedzieć, aby zorganizować w nowoczesny sposób wesele polskie
  • Co potrzebujesz wiedzieć, aby zorganizować profesjonalnie wesele międzynarodowe
  • Czy warto zapewnić młodej parze możliwość organizacji ślubu w plenerze na terenie Twojego obiektu
  • Co warto wiedzieć przy organizacji ślubu w plenerze pod względem organizacyjnym i formalnym
  • Na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu nowoczesnej oferty weselnej dopasowanej do różnych budżetów par młodych
  • Jakie menu zaproponować na wesele polskie by było nowocześnie z poszanowaniem tradycyjnych kulinarnych specjałów
  • Jakie menu zaproponować na wesele międzynarodowe
  • Czy przebieg poszczególnych części wesela ma wpływ na ocenę jakości Twojego obiektu
  • Formularze do pracy wewnętrznej oraz do pracy z klientami
    • menu
    • ustawienie sali
    • pokoje
    • płatności
    • scenariusz

Koordynacja wesela

  • Jak opracować scenariusz wesela 
  • Jak współpracować z podwykonawcami zatrudnionymi przez młodą parę
  • Jak zapobiegać najczęściej spotykanym sytuacjom problematycznym

Prawne aspekty organizacji wesel

  • Czym charakteryzuje się bezpieczna umowa z klientem
  • Jakie klauzule w umowie są obowiązkowe, aby chronić Twoje interesy 
  • Jakich zapisów nie wolno stosować w umowie, aby nie narazić się na koszty
  • W jaki sposób rozliczać się z klientem

Co otrzymujesz?

  • Autorski podręcznik szkoleniowy napisany przez konsultantki ślubne Perfect Day Kamilę Kenig i Annę Piwońską w oparciu o kilkunastoleniwe doświadczenie w organizacji wesel polskich i międzynarodowych w Polsce, Włoszech i Hiszpanii
  • Notatnik
  • Certyfikat ukończenia szkolenia „Profesjonalny manager – Organizator wesel w lokalu”

Terminy

Miejsce szkolenia

Hotel w okolicach lotniska im. Chopina (Okęcie) w Warszawie
Dokładny adres potwierdzimy Państwu mailowo

Cena

2390 zł brutto

Opis szkolenia

Czas trwania 2 dni (9.30 - 17.00)
Wielkość grupy 1 - 10 osób

Info

Biorąc pod uwagę pandemię koronawirusa, czy kurs odbędzie się w planowanym terminie? 

Tak, kurs odbędzie się, z zachowaniem reżimu sanitarnego.

 

Zapisz się

Aby zapisać się skorzystaj z formularza

Przesłanie zgłoszenia oraz wpłata zadatku jest równoznaczne z wpisaniem Państwa na listę uczestników szkolenia.

 

    skopiuj adres

    WordPress Lightbox